Peter Moore /ľudská nula/. Výroba Xcrapu 1 bola ukončená aj dôvodu neúnosnej ztraty 70 USD na jeden vyrobený kus. Padá to hlavne na triko štandardne zabudovaného hardisku. Z tejto lekcie sme sa poučili. To je aj hlavný dôvod prečo sme ho nedali do Xcrapu 1.5. Naše náklady a zisk boli na prvom mieste. Dopad na zákaznika je nepodstatný. Dostal predsa "právo voľby". Vyvojárom sme tiež nedali na výber, kvalita hier je druhoradá.
Realita dnes - nielen xboti - všetci sme na to doplatili. Hry na to doplácajú. Xboti bez slova námietky kupujú drahé MS hadre. Dokonca za toto rozhodnutie Billa chvália. Nemajú pritom žiadne "právo voľby" na slobodný výber kapacity a výrobcu, ale všetci sú aj tak vzorne ticho. Arcade + HDD + LIVE aspoň na rok je podľa Mrdosoftu marketingová predstava "lacnej" konzoly. Skryté a povinné náklady, ale malým mozočkom ich klientov to stále nedochádza. Bill mal plnú papuľu kecov o tom ako dvihnú vlajku digitálnej distribúcie dát vysoko nad hlavu. Plané reči a lži.
Shuhei Yoshida /Sony Worldwide Studios/. Bez ohľadu na ich rozhodnutie, sme tam ten hardisk dali. Vedomí si toho čo to urobí s cenou konzoly. Vedeli sme, že iba štandardná prítomnosť hardisku pomôže vývojárom ku vyššej kvalite hry bez ohľadu na SKU, ktoré si zákazník kúpi. Pri našich plánoch s PSN sieťou, nebolo možné túto nevyhnutnosť obisť.
Realita dnes - blaho zákazníka na prvom mieste. Nevídaná možnosť slobodnej voľby pri jeho výmene. Za trhovú, a teda nízku cenu. Majitelia PS3 nerešia problém Wii a Xcrap chudákov čo s dátami, a kde "to" uložiť. Digitálna distribúcia dát na PS3 platforme je ďaleko pred konkurenciou, a bez veľkých kecov.
No comments:
Post a Comment
**** pre vloženie hypertextového odkazu do komentára použi CSS kód: hyperlink ****