Prichádza kameň úrazu, a poníženie. Niekto túto hru nazval SSX na kolesách /PS2 skejtboard s kopou trikov/, zistím čo je na tom pravdy. Demo ma púšťa do druhého kola, a tesne pred vrcholom kopčeka kríčí PRELOAD. Stláčam escape, hľadám debilnú klávesu, čo tu vec nabíja, fajn mám to. V ďalšom kole to mačkám, merak dole poskočil o jedno políčko, asi som slepý, nevšimol som si však žiadnu reakciu, alebo pohyb jazdca. Kakať na to. Vzäpatí na to vybehne info okno a radí mi - urob to vždy keď máš tu možnosť. PURE SEX. Rad by som, ale už to proste nefunguje, R-CRTL .. R-CTRL .. nada, odišla spojka. V ďalšom kole /už ma to prestáva baviť/ na vrchole toho isté kopčeka to zas kričí UROB TRIK, automaticky stláčam klávesu s číslom jedna, kurva nič!! Opäť escape, jednička vážne nič nerobí /logické, hehe/, na to tu máme : +, 2, 3, 4, Q, A. Aha, plusko je predsa na jednotke, že !!! Dobre, dobre, ďalšie kolo - UROB TRIK, stláča + .. NIČ, ďalšie kolo stláčam 2 .. NIČ, stláčam Q .. NIČ. Bolí ma hlava a zúrim, na upokojenie situácie pijem ako ináč pigy čaj a hryziem zlostne "sladkú vášeň" od figara.
zakysol som, ale problém sa rieši, článok bude pokračovať, pomoc nepotrebujem - ďakujem
Hňup joe na to prišiel. S "trick" butónkom treba stlačiť aj smer pohybu, pfúúú. Ide sa ďalej. Posledný test pred ostrou jazdou. Za 27 sekún urob RELOAD, TRICK, BOOST a dôjdi do cieľa. Ahaho, na trati je však iba jedno miesto, kde máte dosť času celý ten BASIC fľusanec urobiť /trochu to trvá, ak to nestihnete, nasleduje držkopád/. Na piaty pokus som to dokázal, zisťujem, že som trochu prechválil ovládanie auta /na "zemi" je v poriadku/, po stlačení turba to ide celé do kelu. Obraz sa roztrasie, ešte viac rozmaže a z ATV je vetchý list vo vetre. Lacné, zle ovladateľné, ta správna "váha" skutočne chýba, body dole. Plus pri vysokých skokoch, teda počas nich a pri dopade je ATV tak nepravdepodobne ľahko manévrovateľné, ako pipík pri rannej toalete. Kormidlo vľavo, zamieriť. Nicht gud, pri tak ťažkom stroji. Konečne to mám za sebou, nová trať, nové gigantické nahrávanie. Poďme dopekla, nechcem pri tomto deme straviť celú mladosť. 3-2-1, odmávaný štart. Môjmu oku neunikne, že grafika a nasvietenie jazdcov pri 16 autách na trati padla na úplne dno, možno bug, možno šetrenie výkonu, nepodstatné. Trať sa tvári veľkoryso, ale je to iba banálny a úzky tunel, alebo žlab, kde pri úmyselnom pokuse, alebo nechcenom skoku niekde bokom medzi stromy, vás milosrdná neviditeľná bariera po 2 metroch zachytí a vráti naspäť. Tu teda nezablúdim.
A viac tu vlastne ani nie je čo dodať. Jeden jediný vehikel na výber, gameplay je založená na jednoduchom .. skoč, urob trik, zarob nitro, použi nitro, skoč, trik, boost. Plytké, detinské, jednoduché, a výsostne otravné ak tie triky robiť nechcete. Ale musíte, musíte !!! Musím tiež konštatovať, že oproti ATV sérii /aj sandbox vložky/ na PS2ke ide o 3 veľké kroky vzad. Tento "nový, svieži" koncept je vážne jednoduchý aj na PS2 pomery, na PS3 to nemá čo robiť v kategorii hier za plnú cenu. Od A do Z hra minulej generácie, teda jej ranných začiatkov. Netrápte sa nad chlapcami z IGN, Motostorm: Pacific Rift zostáva naďalej bez akejkoľvek konkurencie, a vážme si, že ju máme iba pre PS3. Rozdiel v možnostiach a zábave medzi PURE a MS2 je nepochybne priepastný, a naklonený v prospech MS2. A pretože dobro nezostane nikdy nepotrestané. PURE je hodnotený lepšie ako MS2. Tak, idem dať ešte jednu jazdu .. PURE rulez, che che che. MTV hra.
No comments:
Post a Comment
**** pre vloženie hypertextového odkazu do komentára použi CSS kód: hyperlink ****