SCE /SONY COMPUTER ENTERTAINMENT/, preto do najnovšieho CELL SDK, a super výkonných EDGE knižníc zahrnula množstvo predžutého materiálu. Podporu pre deferred rendering /KZ2, LBP, čiastočne Resistance 2, Uncharted/, pokročilé SPE shadery a manipuláciu s vertexami polygónov /AO, DOF - depth of field, fur, animácia, shadow mapy - tiene/, procedurálne techniky bežiace v reálnom čase /generovanie geometrie, ošetrenie jednotlivých LOD - úroveň detailu/, vlastná SONY fyzika /vehikle, soft bodies -organické látky, šaty/, AI akcelerácia. Ak chcete niečo radikálnejšie - kompletné nahradenie výkonovo náročných Unreal engine knižníc tými SPE optimalizovanými. Predvádzané bolo všehovoriace Unreal Engine 3 Destruction Demo. Ale aj interfejs vašej hry ovladaný štýlom Minority Report, rozoznávanie základnej mimiky. Pripojenie PS3 EYE je povinnosťou, samozrejme.
najlepšia grafika na konzolách za rok 2008
Nie je možné ľudí bez talentu prinútiť robiť hrateľne dobré hry. Faktor, ktorý sa, ale ovplyvniť dá je technická úroveň hier. Je milé, že sa pripravovaný Uncharted 2 stane neprekonateľným grafickým štandardom v kategórii "lara croft" hier, tak ako dnes tento primát drží prvý diel. Hore uvedené, však má pomôcť hlavne tým "ostatným", a third party tímom aspoň zmenšiť ten desivý odstup. Nečakám totiž, že v čase krízy budú posielať svojich ľudí na školenia pre špičkovú CELL architektúru. Ako jeden z nich povedal: "rád programujem na Xcrape, je to také blbé jednoduché PC". Všetky relevantné slajdy z GTMF 09 nájdete tu.
No comments:
Post a Comment
**** pre vloženie hypertextového odkazu do komentára použi CSS kód: hyperlink ****