"V ďalšom deme, keď sa Richard prechádzal pred kamerou, pohyb verne kopíroval aj jeho štylizovaný model kostry na obrazovke. A pretože bola rozoznávaná aj jeho vzdialenosť od kamerky, skeleton bol správne umiestnený v hernom 3D priestore. Takto sa každý váše pohnutie priemetalo do pohybu vášho herného dvojčaťa. Celé vaše telo, ako ovládač. Definitívne zacementované Matrix ukážkou, a vyhýbaním sa vypáleným guľkám."
Toto vážení, nie je opis technológie billovho šmejdu známeho pod označenám NATAL. Píše sa totiž rok 2005, a sledujeme prezentáciu Dr. Richarda Marksa. Jeden z tvorcov EYE-TOY PS2 technológie. Vývoj pritom začal už v minulom tisícročí, pekné video, jedno z mnohých, už vtedy bola PS2 schopná sledovať štyri tieto ovládače - aj s nejakým tým vašim ksichtom, problém - minimálne 20% CPU výkonu je pasé. Dobre som si všimol množstvo degenerovaných herných sajtov /známe firmy od úpadkového games.tiscali.pepa.cz po deti na sektore.sweet16.sk/, ktoré po E3 2009 viťazoslávne hýkali, a vrieskali ako šakal nad zdutou mrcinou. Sureálne pindy PR šlapky, ktorej by som do kakáča vrazil surovú kukuricu. Našli totiž víťaza na poli pohybových ovládačov. Semifunkčný NATAL, a nefunkčný pedo-MILO soft od lúzera Molyneuxa im stačil na tento finálny verdikt. Ovládač od SONY bol LOL, a celá ukážka iba smiešny amatérsky polotovar /v skutočnosti bola funkčne brilantná/.
Posledných cirka desať rokov je zrejmé, že dni klasických ovládačov, a blbého WSAD/Potkan nezmyslu - sú sčítané. Množstvo bežných pohybových kombinácii zo života nie je možné pomocou štandardného ovládača uspokojivo, a ZAUJÍMAVO vyriešiť. Pútavo. Celá hrateľnosť Oblivionu je založená na mačkaní klávesy Ctrl, alebo krížika na dualshocku, a čokoľvek komplexnejšie je núdzovo riešené ako QTE /námatkovo Shenmue, God of War, Heavy Rain/. Už dnes kopa hráčov prisahá na spodky svojej matere, že by vraždili pre možnosť ovládania toho meča, luku a štítu, ako im to láskovo ukázala SONY na E3.
Hlasno sa aj smejem z korunovania nintenda ako priekopníka nového pohybového ovládania. Jednotkou NAVŽDY ostane PS2 EYE-TOY, a jeho veľké množsvo "kinetických" minihier a hier. Weemote je od začiatku stupídné, nepresné 2D ukazovátko, ktoré má obrovské problémy NIELEN s osou Zet. Teda s hĺbkou. Vzdialenosťou ovládača od senzora. Celé je to jeden obrovský špinavý podvod, a ako vždy na to sprostá lúza hladne skočila. Weemote plus patch je flagrantne primitívnym priznaním tohto podvodu.
Nebudem ani zabiehať do zbytočných technických detailov. Weemote ignorujem, predať tam nejakú slušnú hru mimo povinných už dávno vymletých Zelda, Mario, Kart pokračovaní je zjavne nemožné. Upriamim vašu pozornosť na jeden prekliato podstatný detail, ktorým sa líši inferiórny NATAL od Magic "potter" paličky ala SONY.
>>> taktilná stimulácia <<<
Penis v hube, koza v ruke. Celá tá billova stupídna propaganda tvrdí čo ?? Vaše telo je ovládač, vaše ruky ostanú voľné. Osloboďte sa. Zahoďte plastikové putá do škarpy. Nezmysel. Človek POTREBUJE hmatovú, hmotne reálnu odozvu. Držím pochodeň, zbraň, zbroj, lano, pádlo. Nič z toho vám podľa ich cirkusového vystúpenia NATAL neumožní. Šoférovať a hádzať rychlosti iba pomocou zúfalo hlúpych pohybov. Fajn. Ako však hodím blinker, alebo počas preteku stiahnem plnenie kompresora na 10 psi /to je jednotka, pounds per square inch/. Riešenie od SONY ide presne opačným smerom. PS3 vie veľmi presne, ZARAŽAJÚCO presne, a s minimálnom latenciou, kde sa TO čo držíte v ruke nachádza, dokonca aj keď to máte za chrbátom. Ich slová. A obe jeho časti budú obsahovať tlačíka, dokonca analógové páčky !! S NATALom sa kopa dnešných hier nebude dať PLNOHODNOTNE ovládať.
SONY riešenie je technicky dokonalé pri zohľadnení pomeru cena/výkon/súčasná bežne dostupná úroveň technológie. De fakto plne kompatibilné s Weemote plus. PS3 EYE spozná, kedy sa usmievate, a či neveriacky točíte hlavou. Mikrofonové pole v PS3 EYE vie určiť smerovú polohu štyroch hráčov v miestnosti. Svetelná bambuľa na konci tyčky zvládne aspoň 256 farieb. RGB. Pochodeň horí, pochodeň dohorieva. Štetec s červenou farbou. Rozžeravená špička zbrane, alebo záblesky výstrelov. Nemám samozrejme žiadne ilúzie o masovom rozšírení medzi hernú PS3 populáciu. Čo nie je zabalené priamo v krabici s každou konzolou, ako keby ani nebolo. Podobne ako pri HOME, však ide o správny čas na prípravu zázemia, a postupnú zmenu herných stereotypov pred pravým next gen šialenstvom. Playstation 4.
Penis v hube, koza v ruke. Celá tá billova stupídna propaganda tvrdí čo ?? Vaše telo je ovládač, vaše ruky ostanú voľné. Osloboďte sa. Zahoďte plastikové putá do škarpy. Nezmysel. Človek POTREBUJE hmatovú, hmotne reálnu odozvu. Držím pochodeň, zbraň, zbroj, lano, pádlo. Nič z toho vám podľa ich cirkusového vystúpenia NATAL neumožní. Šoférovať a hádzať rychlosti iba pomocou zúfalo hlúpych pohybov. Fajn. Ako však hodím blinker, alebo počas preteku stiahnem plnenie kompresora na 10 psi /to je jednotka, pounds per square inch/. Riešenie od SONY ide presne opačným smerom. PS3 vie veľmi presne, ZARAŽAJÚCO presne, a s minimálnom latenciou, kde sa TO čo držíte v ruke nachádza, dokonca aj keď to máte za chrbátom. Ich slová. A obe jeho časti budú obsahovať tlačíka, dokonca analógové páčky !! S NATALom sa kopa dnešných hier nebude dať PLNOHODNOTNE ovládať.
SONY riešenie je technicky dokonalé pri zohľadnení pomeru cena/výkon/súčasná bežne dostupná úroveň technológie. De fakto plne kompatibilné s Weemote plus. PS3 EYE spozná, kedy sa usmievate, a či neveriacky točíte hlavou. Mikrofonové pole v PS3 EYE vie určiť smerovú polohu štyroch hráčov v miestnosti. Svetelná bambuľa na konci tyčky zvládne aspoň 256 farieb. RGB. Pochodeň horí, pochodeň dohorieva. Štetec s červenou farbou. Rozžeravená špička zbrane, alebo záblesky výstrelov. Nemám samozrejme žiadne ilúzie o masovom rozšírení medzi hernú PS3 populáciu. Čo nie je zabalené priamo v krabici s každou konzolou, ako keby ani nebolo. Podobne ako pri HOME, však ide o správny čas na prípravu zázemia, a postupnú zmenu herných stereotypov pred pravým next gen šialenstvom. Playstation 4.
No comments:
Post a Comment
**** pre vloženie hypertextového odkazu do komentára použi CSS kód: hyperlink ****