Devil may cry reboot. Posledný štvrtý diel bola pekne nudná a hrateľnostne/technická sračka. Znovuzrodenie značky teda zverili v tomto žanri "skúseným" Ninja Theory. Im stačilo zobrať hernú mechaniku z ich vlastných hier - Heavenly Sword a Enslaved, obliecť Danteho do červeného froté uteráka a nová hra bola hotová, či bude mať pri Bayonette, Vanquish .. ďalšej stovke identických hier /novo ohlásený Ninja Gaiden 3, starší NIER od Square/ aspoň nejakú šancu je otázne a zachraňovať to bude iste iba DMC nálepka. Po novom v "podarenom" buzerantskom EMO štýle. Hlavný geroj je prototyp vychrtlého sráča s ofinkou čo fičí z jednej herákovej party na druhú. A na konci trailera si dá kus kvalitného matrošu. Ako antidótum odporúčam toto DMC 3 intro PS2 verzie samozrejme bežiacej na 60fps.
Plky o Dead Rising 2 preskočím, debilne tupá hra s hodinami neustalých loadingov. Kanaďania z Blue Castle, ktorí za ňou stoja sa však stali po novom súčasťou Capcom rodiny, ako ich nové dev štúdio. A akoby tých third person kravín, ktoré hravo zvládala aj PS2 nebolo dosť. Tak nám Capcom ponúkne EŠTE jednu, ktorú pre nich urobí Cyber Connect 2 /Naruto hry !!/. Asura's Wrath, teda hnev nasratého demóna, ktorí nepekne zatočí aj s bohom o veľkosti planéty /viď alternatívny japana link- video/, a celé to beži na Unreal engine, čim sa môj záujem okamžite znížil na úroveň nula. V roku 2010 seriem na 20fps zvratky v hnusnej grafike bez antialiasingu, čo presne definuje hlavné vlastnosti toho epického šmejdu.
Sony konferencia /kopa informatívnych fotiek/. Mrdácky korporátny, nudný šrot trvajúci dve hodiny. A kriste ježiš - veľká časť herných trailerov napríklad Parasite Eve - 3rd birtday, Dissidia 012, KH PSP final mix a ďalší NEBOLI určené pre verejné vysielanie. COCKBLOCK. Čierna obrazovka smrti, pustili von iba zvuk. Hnus. Za svoje prorocké schopnosti sa však môžem samožersky pochváliť. Dážď/sneh/fungujúce stierače/zahmlievanie okien v kombinácii s nočnou jazdou je smrteľne fotorealitické GT5 kombo, neskutočné /plus meter super komplexných nových komunitných funkcií/. The Last Guardian naozaj ukázal novú videoukážku /v predaji na vianoce 2011/ a začínam mať neodbytný dojem, že ten mačkopes a nie ten malý pišišvor je alfa-omegou tej hry, na ktorý sa sústreďuje celé úsilie tímu /počnúc animáciou po AI/, herne to dúfam dodá aspoň desať obsahovo zaujimavých hodín. A na koniec - 2x30fps Shadow of the Colossus v 3D !!. Značná časť kecov bola venovaná MOVE ovládaču a 3D zobrazeniu /firmvér pre 3D Blu-Ray filmečky bude na stole - 21.9.2010/, obe dostávajú skutočne masívnu podporu 3rd party firiem - takže tu máme FF14 3D, Hot Shots Golf 5 3D, Metal Gear Rising in 3D /sekacie demo, vydržte su tam ftipné vsuvky/, Disaster Report 4 3D. Ninokuni od LEvel 5 síce bez 3D, vyzerá to však malebne, a v štýle DQ bazmekov, má to worldmapu, "animuje-kreslí" to slavné Ghibli štúdio. Japončíci by za tým mali isť, ako za bukake pornom. Yakuza 4 so zombíkmi je OK, pokiaľ to ostane PS3 only hra, čo aj ostane. Hier pre PS3 a PSP bolo "ukázaných" skutočne a objektívne veľa, čo SONY naozaj potrebuje je zrúbať cenu jedného aj druhého najneskôr do budúcej jari, odporúčam viac vianoce 2010.
- alternatívne zdroje, videa, ilegálny tovar : ICO a Colossus /jar 2011/, The Last Guardian /HD video, HD images/, Projekt Dark od From Software /predpokladá sa, že ide o ideového nástupcu najlepšieho PS3 only RPG na svete - Demon's Souls/, Parasite Eve - 3rd bithday /video 1, video 2, video 3/, Dissidia 012, GT5 weather video /grc off-screen kvalita/, Monster Hunter 3 pre PSP /predá hravo melón kópii za prvých 18 hodín/.
- nespochybniteľný PS3 killer app GT5 - bude obsahovať jednu feature aj pre GT hráčov s PC. Schopnosť ovládať tzv. B-spec mód /de fakto GT tycoon, AI jazdci krúžiaci po trati/ z otvoreného okna vášho net browsera. Prevratné. Počasie /režim endurance a track editor trate/ bude zásadne ovplyvňovať jazdu nielen dažďom, ale aj teplotnými zmenami, zmenou barometrického tlaku, vlhkosťou vzduchu a z toho následne vyplývajúcou zníženou/zvýšenou trakciou na asfalte. Predpoveď počasia pre daný pretek bude PRIBLIŽNÁ /80% pravdepodobnosť dažďa/, tak ako v skutočnosti. Grafický engine zvládne aj PEVNÝ štart 16 áut v daždi, aj keď nie je vždy na 60fps /čo je naozaj pochopiteľné/. Podobne náhodne generované budú rally vložky, aby ste sa museli spoliehať na kopilota a nefičali po trati po pamäti. Na GT6 sa už začalo pracovať a bude obsahovať ďalšie feaures, ktoré sa už do GT5 z časových dôvodov nedostali. Osobne tipujem, že aj z objemových. GT5 bude určite atakovať 50 giga dát na placke.
Monster Hunter PSP séria je v japonsku EXTRÉMNE populárna a má gigantické predaje. De fakto odštartovala víťazné ťaženie SONY handheldu v japonsku. Treti diel preto dostal skutočne vypiplaný custom PSP bundle hárdvér s modifikovanou čiapočkou analógu, väčšou 2200 mAh baterkou, inak tvarovanou zadnou časťou pre lepší úchop. Plus kopa ďalších farebných a designových úprav /výstup reprákov ma tvar mačacej laby/. Zhruba hodinu trvajúca prezentácia.
No comments:
Post a Comment
**** pre vloženie hypertextového odkazu do komentára použi CSS kód: hyperlink ****