Deťom to môže imponovať, ale Apple so svojimi modelmi iPhone, iPhone 3G, iPhone3GS, iPhone4, ktoré delí veľká výkonnostná priepasť, vlastne kope tých blbcov z pohľadu hier do gulí. Puberťákom s 3G nebežia 4G hry plynulo. Strašné niečo. Asi sa v blízkej budúcnosti nestane, aby mohol Gameloft rátať s tým, že jeho hra pobeží na 100 miliónoch HW identických mobiloch. iPhone5, aj s opravenou anténou a dvakrát vyšším výkonom, je predsa už za dverami. Preto je dôležité mať nejaký všeobecne akceptovaný, masívne rozšírený mobilný operačný systém, ktorý zjednotí rôzne značky mobilov a umožní tak rozšíriť hernú základňu. Tým sa stane OS - Android. Poslednou vecou, ktorú potrebujeme /mimo prevratného vynálezu výkonného akumulátora/ je kvalitné ovládanie. Ako handheldy tak ja mobily budú benefitovať z digitálnej distrubície dát /nielen hier/.
Som smrteľné unavený z tých hier na mobiloch a afektovaných touchscreen nezmyslov. Komu je na čo emulátor niečoho na mobile /od spektra po megradrive/ keď nemáme kvalitné butónky. V januári roku 2005 som si teda želal toto: nech to nie je hnusná tehla a má to aspoň 10 cm obrazovku, chcem masovo rozšírený operačný systém, kde nahádžem bez reštrikcií metre aplikácii /hlavne tie emulátory/, výdrž aspoň 4 hodiny pri behu na 100% a chcem aby to malo inteligentne vyriešené ovládanie /super dôležité !!!/. Dnes to zopakujem aj 50 krát ak bude treba.
Všetko toto bezo zbytku spĺňa "utajovaný" SE Phone aka Xperia Play /Playstation Phone/. Je mi na grcanie, keď čítam žvásty blbečkov v puberte o tom, že to bude výkonnostne slabé, až to príde na trh /jar-leto 2011 ??/. Deti - počas života PS3ky sme už zažili záplavu PC grafík, konkrétne od NVidie typ 6800-7800-9800-280-480-580. Šesť prašivých generácii. Rovnako dnes starnú aj mobily, vyrovnajte sa s tým. Aj váš ifuj4 bude o 2 roky "málo výkonná" mrcina. Za béé - kakám na super high-end mobil s hernou výdrž meranou v minútach.
PS phone 11.5 × 6 × 1.4cm versus Xperia X10i/ - vpravo: PSP, PSP go, PSphone a X10i.
Sony-Erik PS phone - multitouch zoom
PS phone hry sa teda dajú ovládať klasickým šmatlaním po obrazovke /ukážka tuším 4 hier/, tilt senzorom /nákláňanie mobilu/ alebo perfektnými butónkami /od polovice videa/: 2x Dpad, 2x analógový touchpad, a 2x predné tlačítka. Nie nadarmo ho už teraz volajú ultimatívnou platformou pre emuláciu 16 bitových konzol /SNES, Megradrive, NeoGeo atď./ a iného oldschool smetia. Opakujem, ak tento koncept nazahučí do zeme, určite sa dočkáme aj výkonnejšieho PS phone 2 a 3 a 4. Dúfam však, že po celý čas so zachovaným handheld-like ovládaním. To je totiž ten zásadný rozdiel medzi prázdným efektom /iba touchsreen ala iPhone4/ a skutočnou efektívnosťou s patričným herným komfortom /PS phone a jeho tlačítka/.
No comments:
Post a Comment
**** pre vloženie hypertextového odkazu do komentára použi CSS kód: hyperlink ****