"You can lose your way. You can lose your mind. But never lose Amy."
Infikovaná, cítiac nezastaviteľné zmeny bežiace v jej vnútri, musí sa spoľahnúť na záhadné malé dievčatko s menom - Amy. Dôverujúc si navzájom čelia zbesilým mutantom, nevyspytateľným iným preživším, špeciálnym jednotkam kosiacim všetko zaradom. Boh si ich roztriedi. Amy je ambivalentná bytosť. Vďaka svojej "malosti" a nízkej váhe sa dostane tam, kde vy často nie, ale na druhej strane nie je poslušným psom, ktorý vás bez slovo následuje /je možné jej dávať aj jednoduché príkazy a využívať isté "magické" schopnosti/. Hra vyžaduje, aby vám Amy dôverovala a často budete musieť tú dôveru bolestne dokazovať. Odhalenie jej zmyslu a pravej identity je jedným z cieľov hry. Boj - konfrontácia prebieha tichým - stealth alebo násilným spôsobom. "Zbrane" ležia všade na zemi musíte improvizovať. Kus oceľovej rúrky, tehla, drevená doska. Nepriateľská AI ide hladne za zvukom, teplom, pohybom, jednotlivo, alebo v spolupracujúcej horde. Je možné obzvlášť zúrivé beštie vyprovokovať ku bratrovražednému masakru. Úroveň mutácie Lany hraje tiež zásadnú úlohu v postupe hrou. Útek, úkryt, boj a puzlátka sú štyri základné kamene hrateľnosti tejto hry.
Paul Cuisset je ako som už spomínal u nás dobre zapísaný hrami, ktoré vytvoril pre Delphine Software. Francúzsky herný gigant rokov 90tych. A práve veľká časť pôvodného Flashback tímu pracuje na hre Amy. Sľúbujú bezprecedentnú animáciu oboch dievčatok /Another World a Flashback boli animačnými jednotkami svojho času/, skvelé audio, príbeh plný zvratov a minimálne priemernú hrateľnosť, heh. Rozhodne projekt hodný zapísanie červenou fixkou s tlustým hrotom do vášho kalendára.
No comments:
Post a Comment
**** pre vloženie hypertextového odkazu do komentára použi CSS kód: hyperlink ****