Určite ste pri KZ3 zachytili nejaké šepoty o využití BD placky až na nejakých 88% /hra má 43.8 giga dát/, rovných 100% dostali zo CELL procesoru /nemýliť si to s efektivitou, to je "iné" čislo/, KZ3 dosahuje v najnadupanejších scénách až o 300% lepší polycount /detailnosť scény/, a 3 krát lepšiu draw distance, to jest vykresľovanie vzdialenej grafiky. Porovnávané s KZ2. Všetko v pravom 720p rozlišení s MLAA /Halo Reach je subHD sračka bez AA v DX7 grafike/. Finálnou bodkou KZ3 technológie je nové engine pre rendering zvuku, a teda v rámci možností jeho presné šírenie priestorom, lokalizácia, doplerovské efekty, odrazy a echá - reverb.
MP mapa Blood Gracht - KZ2 versus KZ3
Všetky obrázky ktoré tu vidíte sú vlastne z oficiálneho Retro Packu pre KZ3 /dve mapy - Salamun Market a Blood Gracht zo starej KZ2 v novom KZ3 engine/. Súčasť Collector a Helghast edície alebo ako pre-order bónus. Mapy sú obrastené divokou helghánskou flórou a nad Šalamúnovým market pľacom dokonca vyšlo slnko, v KZ2 to bola nočná mapa. Prispôsobené novým herným režimom a možnostiam /mechs/. V priebehu písania tohto mini reportu som počúval Madonnu- Frozen, ako inak. Sťahujte tú KZ3MP Open betu a dajte mi vedieť ako hlboko do COD-MP zadku GG vliezlo.
No comments:
Post a Comment
**** pre vloženie hypertextového odkazu do komentára použi CSS kód: hyperlink ****