"Na verziu Crysis 1 pre súčasné konzoly sme mysleli odo dňa nula." Môžete si o tom myslieť čo chcete. Faktom je, že engine pre C2 bol skutočne navrhnutý tak, aby zniesol aspoň aké také kritéria kladená pre optimalizovaný engine. To C1 pre PC nikdy nebola a hrdo nesie korunu kódu určeného iba na predaj zbytočne výkonného, herného hárdvéru, teda takého čo tu úbohosť rozbehá. V odkaze za začiatku máte bod po pode rozpitvané stupne optimalizácie pre realizáciu C1 na konzolách. Vo finále asi 100% nárast efektivity proti PC kódu. Pričom priznávajú, že nie malý skok urobili aj medzi C2 pre konzoly /dosť utrápený výkon/, a C1 pre konzoly na C2+ engine. Ich reči, že už v C2 pre konzoly tieto vymačkali na 100% boli iba PR blafy. Opakujem sa, ale vo voľne dostupnom pdfku od cryteku - "čo sme nestihli optimalizovať na PS3 v C2ke" sú o tom mraky textu. Aby to bolo ešte jasnejšie, na vysoko optimalizovanom frostbite 2 engine od DICE by ste pre PS3 urobili nepochybne lepšiu C2ku ako na cryengine. Rozlíšenie, antialiasing, a hlavne framerate. Crytek má ešte musí presvedčiť či okrem mlátenia hubou vedia dať do kopy aj nezahanbujúci kus kódu. Bónus.
"Čo si sám neurobíš .. nemáš." Takto sa rozhodol dobre známy zahraničný, predajný reťazec Gamestop. Vlastný hlavne herný tablet na Android OS platforme. A majú s ním veľké plány. Nielen hry, kde šmýkate prstom po obrazovke, ale aj streaming detskej rambo sračky Generic Warfare 3 !! Použijú na to služby Spawn Labs /streaming/ a Impulse /niečo ako Steam/, ktoré nedávno získala výhodnou akvizíciou od fy Stardock Systems. A ešte niečo - ku tabletu pribalia aj joypad a klinec. Joypad ku MW3ke. Klinec - aby ste si tablet pred seba zavesili na stenu. Nechcem to zľahčovať, ale toto je veľká správa. Každý čakal, kto sa prvý rozhúpe. Šepká sa o hernom tom a onom od apple, alebo google. A vidíte. Osobne sa skôr bojím pekelne nezdravého trieštenia trhu, každý z veľkých hráčov sa chce nažrať z mrciny. SONY a Nintendo do bude mať fest ťažké, a opakujem - nintendo bude veľmi rado, keď predá aspoň polovicu toho čo sa im podarilo pri NDs. Pri SONY za zas bude považovať za veľký úspech, keď dorovnajú dnešnú PSP. Pointa. V jednom aj druhom prípade ide o to isté čislo. Cieľ. Asi 75 miliónov kusov behom cirka 6 rokov.
Žiaden klikateľný odkaz. Vynimočne poruším pravidlo, ktoré som vám dal. Ide totiž o naše vlastné blafy, kecy hráčov. Dole si pozrite obe ilustračne a resajzované obrázky z C1 pre konzoly /neupravený originál prvého a druhého/. Delí ich presne dva roky práce cryteku. Pri prvom PC sráči hystericky revali, že ide o maximum, ktoré sa dá zo šmejd konzol s prd výkonom a pidi pamäťou vytlačiť. A detaily odhadovali na medium a low. Ako by ste teda odhadli ten aktuálny build z roku 2011 ? High detaily ? Všimnite si ako kopec vzadu obrástol stromčekami, džungľa zhustla, svetlo opeknelo. Tož tak. To že sa C2ka odohráva iba v meste, rozumej - "v hnusnom tunely a bez stromov" bolo tiež dávané za vinu konzolám. A zrazu tu máme C1 na konzole, kde zjavne bude bežať ďaleko lepšie a krajšie ako na 90% herných PC v roku, keď C1 prišla na trh. Niečo o tom viem - mal som vtedy AMD 3000 + NV 7600 GT a išlo mi to pekne na prdlačku.
2009 - 2011
No comments:
Post a Comment
**** pre vloženie hypertextového odkazu do komentára použi CSS kód: hyperlink ****