"Next gen je bližšie než si myslíte, CliffyB čoskoro prekoná po grafickej Avatara a tvrdí, že kombo PS3+PSV je budúcnosť ľudstva." Dnešná ekonomická príloha denníka SME hovorí, že nás /EU, US, svet/ čaká desať rokov chudoby a zberania sa z kolapsu kapitalizmu. Žid je samozrejme bohatší, ako nikdy pred tým. Takže. CliffyB dosť jasne naznačuje, že vie na aký výkon má smerovať EPIC svoj Unreal 4.x /work in progress/, ešte predtým to isté urobil Yerli z Cryteku /pod prísnym pohľadom PR manažéra/ a včera som tu dal foto Visceralu /Dead Space pod EA/ ako v totalnom útajení a zo zalepenými sklami na niečo prísne tajnom konšpirujú. Príliš veľa náhod. Epic tiež jasne povedal, že jeho Samaritan demo ukazuje úroveň grafiky v ďalšej generácii, CliffyB niečo vo svojich intervijú motal o CPU s mnohým, a mnohými jadrami. Priam so šestnástimi. IBM má jedno 16 jadrové CPU používajúce princípy CELLu. A volá sa PowerPC A2 /16 jadier, 64 HW threadov/. Čo sa týka toho chválenie PS3+PSV, respektíve PS4+PSV. CliffyB nechce len lepšiu grafiku, ale aj hranie doma a v teréne bez prekážok stále tej istej hry - plus komunitné a online bláboly. A to spĺňa iba SONY a jej PS3+PSV kombo. Ekonomika je v riti, avšak už zabehané a teda lacné technológie ako tá IBM A2ka aka CELL+, osvedčená BD, kurva lacné HDD, veľmi lacné pamäte, na 28nm aj akceptovateľne dobrá a lacná grafika - by nám mali umožniť postaviť veľmi solídnu konzolu do 499 USD. Maximálny strop. Bude veľmi zaujímavé sledovať, či MS alebo SONY prilepí ku konzole defaultne aj svoje motion ovládanie !! Stále tvrdím, že najskorší príchod ďalšej generácie je jeseň roku 2013.
"PSV AR - augmented reality." Fantastická prezentácia, ktorú musíte vidieť. Shuhei Yoshida /šéf SONY worldwide studios/ na scéne, TGS 2011 prezentačka. Z AR hier, alebo aplikácii som sa ironicky vysmieval, lebo viazlo uvedenie celej technológie do praxe. PSP alebo PS2 EYE TOY na to ešte výkonnostne nestačilo. PS3 EYE už áno, ale ide o statickú kamerku. Potrebujeme niečo rýchle, mobilné, prenosné a s 60fps+ kamerou. A to je PSV. Odkaz vám ukáže, skutočne až sureálne úžasné AR ukážky. Konkrétne single-card AR, multi-card wide-area AR a markerless AR. Nemusím to rozpisovať tisícimi slovami, ktoré čo znamená, video to urobí za mňa. Úchvatné. Ak vám ešte nedošlo herné využitie. Jedno vám navrhnem. ARG v doteraz nikdy nevidenej kvalite a imerzii. PSV 3G/wifi má schopnosť "uvedomiť" si svoju polohu v priestore. Ak teda ARG hra vám s PSV vo vrecku povie, že na rohu tej a tej ulice sa stala virtuálna vražda/buráčka/zombie a vy tam napochodujete a v AR móde si na to "telo, havarované lietadlo, ulicu plnú nemrtvákov" s PSV posvietite - zvyšok je jasný. Veľmi veľmi sľubné v ďalších s ešte vyšším vykonom a ďaleko lepšopu 4G infraštuktúrou a presnejším GPS. Čiste komerčné využitie je doslova nekonečné, a má cenu asi pol bilióna dolárov už dnes. Stačí zaplniť časáky/ulice/šaty/autá AR značkami a podobne. V tretej časti toho videa, máte aj ukážku ovládania PS3 hry iba s pomocou PSV aka emulácia Wee Urinalu.
"12 jadrové Nvidia GPU monštrum nakope 4 jadrové GPU PSV." Choďte uplne na koniec článku, pod obrázkom PSV. EDGE je tak smutná banda tupých kokotov. Tí čo ma poznajú, vedia, že herný guru sa musí pohybovať s istotou na hernom aj hárdvérovom poli. EDGE pláve bezmocne na oboch. Na to druhom je totálne mimo. Ňoumovia. Vysvetlím vám to. Nvidia má dlhoročnú skúsenosť s klamstvom, zahmlievaním a zavádzaním. Kal-El GPU nemá 12 jadier. Má 12 fragment shader jednotiek, pravdepodobne kombinácia 8 pixel a 8 vertex /RSX v PS3 má 24+8 a nie je 32 jadrovým GPU/. Aby to však lepšie vyzeralo na papieri a plagátoch - Nvidia hrdo hovorí o 12 jadrovom GPU. Blbečkovia z EDGE, ťažkí profesionáli im to žerú a píšu kraviny. Sladká pointa. Grafika v PSV je skutočne 4 jadrové GPU, pričom každé ma tuším 4 unifikované SIMD fragment jednotky s 4 MADs per SIMD /evolučné zlepšenie oproti separátnym pixel-vertex ALUs/, teda dokopy 16 naozaj silných "jadier" Nvidia terminológiou /PSV je pri low level programovaní asi 3 krát výkonnejšie ako iPAD2/. Hapčí.
------ ďalšie komentované správy priebežne -------
No comments:
Post a Comment
**** pre vloženie hypertextového odkazu do komentára použi CSS kód: hyperlink ****