Nvidia rulez, s iFUJ hraním nemám problém, a stačí mi aj DOOM - váša chobotnica
"Mám obrovské chápadlá, palce ako nemecká fašírka a predsa vidím." Reagujem hlavne na jeden z komentárov pod článkom. Apple čuráci su strašne hovädá. Pliaga horšia ako sionistický fašista. A keď počujem tie blafy o tom, že musíte nájsť hru, ktorá to hraje na silné stránky Apple sračiek bez ovládača, aby vynikla jeho /im/potencia, kurva. To znamená čo ? Hľadám a nájdem niekoľko rokov starú PC flash hru /aká irónia, flash na svojích hovnách Apple zakazuje/ - potom to nazvem Angry Birds a ovláda sa to celé jedným "tlačítkom". Ten blbeček s rukami jak godzilla krížená z krakenom, inak nemá problém ovládať na svojom iFUJ4 ani stredne komplexné hry ako GTA, kde 1/3 plochy pokrývajú virtuálne ovládače. On aj tak vidí všetko perfektne !! Aká to smutná doba. Najprv to boli PC elitári, ktorí nevedeli prísť na meno konzolám, neb na ich sony/nintendo/xyz gamepade /až 15 tlačítok + 2x analóg/ sa proste ich "perly" /simulácie, RTS, diablo, MMO a spol. / nedá dobré ovládať. Dnes - apple hajzlík bez stopy po akomkoľvek dobrom ovládaní, chce plne nahradiť špecializované handheldy ako PSV, ktoré vedia tých konzoláckých 15 tlačítok a 2x analóg pohodlne zvládnuť bez toho, aby som si z displaya zakryl čo i len štvorcový centimeter.
"Vojná klonov sa odkladá." PC gamer, inak má vyslovene exkluzívnu zmluvu s Minecraftom na uverejńovanie informácii z prvej ruky, sa pýta kde je teda tá záplava hier inšpirovaná jej základnými mechanizmami. Mne je totiž už roky na smiech sledovanie bezmocnosti ID softu, EPICu, VALVE, Crytek a podobných oslov, ktorých enginy sa za 10 rokov nepomohli nikam. Ľudská nula Carmack stále recykluje ikstú kópiu svojha jednoduchého DOOMa. Crytek sa bavká s lístočkami na stromoch, a kamienkami na pláži, a učí sa programovať. Obludne obézne moštrum Gabe kradne nápady móderov a vydavá tie banality, herne ako z roku 1995, pod svojou značkou. Minecraft má sandbox svet s totálnou destruktabilitou, alebo naopak tvorbou nového z narúbaných surovín. V Crysis 2 sa vám asi nepodarí zakopať do zeme, vyžrať z podzemnej sluje železnú rudu, ukuť si meč a po západe slnka mastiť dvojmetrové pavúky po kebuliach. V Crysis 2 vlastne slnko ani nezapadá, a ide stále o toho istého DOOMa ako pred už takmer 20 rokmi. Otázka teda zneje, kedy sa dočkáme veľkej kópie Minecraftu, na ktorej pracuje 100 ľudí a vrazí sa tam aspoň 40 melónov /Minecraft urobil Notch sám a za pár fukov /. Terraria ako 2D klon je iba ďalší indie projekt, aj keď mega úspešný.
"Naša hrkálka je väčšia, len nejak nehrká." PR kecy na hrane zákona. OnLive chlapci sa snažia prežiť a chrlia smerom ku hráčom more blbostí. Argment, ktorý je u nich dnes v móde zneje - "next gen grafiku triedy PS4 môžte mať už dnes, u nás". Svoje servery samozrejme môžu hárdverovo updejtovať podľa veľkosti svojho prasiatka. Nie sú odkázaní na 5-7 ročný cyklus obmeny hárdvery. Avšak, kriste bože. Grafiku hier predsa netvorí z ničoho mračno ich serverov. Platí to firma, ktorá tu hru vyvíja a opakujem to znovu a znovu a znovu. Tvorba veľkého počtu, skutočne kvalitných asetov je príšerne drahá už dnes. V ďalšej generácii to bude o hubu, a unesie to len zopár fakticky veľkých investorov, už ani nehovorím o klasických dev tímoch. Proste aj na PS4 uvidíte Psone, PS2, PS3 grafiku a to masovo. Na luxusné textúry, modely, animáciu atď. atď. nebude mať dosť prachov. OnLive sa tvári ako keby grafika vznikala sama o sebe v mieste výskytu kurva výkonného HW. Plesnivý trt !!
---- ďalšie komentáre priebežne ----
No comments:
Post a Comment
**** pre vloženie hypertextového odkazu do komentára použi CSS kód: hyperlink ****