"PSV iz doomed." Ani deň bez ďalšej jóbovej správy. Pri PSV platí to povestné - či bolo skôr vajce, alebo sliepka. Veľký hráči ako EPIC vyčkávajú ako to s PSV dopadne, kým sa rozhodnú preňho vôbec nejakú hru urobiť. Bez hier sa však PSV predávať nebude. Sledujte aj túto nenápadnú správu o rimejku FF X. Square robí to isté čo EPIC, čaká. Naspäť ku odkazu. Forbes sa bojí relatívne vysokej ceny PSV a hlavne jej hier. Vidia postupný kolaps špecializovaných prenosných zariadení pre hry ako 3Ds a PSV a masívny nástup hrani na mobilov a tabletoch. Fascinujúce na tom, je to, že všetci vieme, že k tomu na oko naozaj dochádza. Forbes si však neuvedomuje, že objektívna kvalita hier v segmente konzoly-PC jasne narastá. Battlefield 3 je sto krát komplexnejší ako Wolfstein. Pri zániku handheldov, by však všetky nahradili "touchscreen hry" neschopné ovládať dobre ani toho Wolfiká !! Bola by to bezprecedentné regresia, asi ako veľké vymieranie dinosaurov pred 65 milónmi rokmi. SONY má v rukách spolu s PSV ultimatívne a jedinečné riešenie mobilného hrania /HW, ovládanie, PSN služby, hry a neherné aplikácie/. Poviem to otvorene - budúcnosť handheld hrania stojí a padá na PSV. SONY bude dotlačená do skorého zníženia ceny PSV a jej hier /čo však samo o sebe môže znamenať zánik celej platformy, alebo iba vegetatívne prežívanie/. Opakujem sa. Teraz pomôže všetko, aj mega úspešný port Generic Warfare. Alebo to vzdáme a necháme sa utopiť v dotykových iFuj sračkách a nintendo zvratkoch s jedným analógom, bez siete a v rozlíšení 400x200 pixelov.
v limitke Journey bude iste .. vkusný šál
"Journey je už tretí rok vo vývoji." Thatgamecompany /THC/ má kontrakt na tri exkluzívne hry pre PS3. A Journey je práve tá tretia hra /flOw je z roku 2007, flower z 2009/. Už v úplne prvom článku o hre Journey som napísal celkom jasne, že nám tu pod nosom rastie konkurencia pre Team ICO. Rovnaký, umelecky štýl vedenia hry, atmosféra, tajomnosť. SONY možno urobí dobre, keď ich kúpi a nahradí nimi rozložené Team ICO. Menšie obavy mám o hru samotnú - myslím, že som počul niečo o dobe dohrania do 2 hodín /?/ a aj to, že THC je tiež malá partizánska skupinka, ktorej všetko trvá večnosť, veď ich aj vidíte hore na fotke. Journey je ich doteraz najväčší projekt s najdlhšou dobou vývoja. O ich talente vcelku nepochybujem, stále však vo mne hryzú obavy o bohatosť hernej náplne, jej replayabilitu, kvalita online "koperatívnej" zložky je vo hviezdach. Proste aby sme po troch rokoch nedostali iba nejaké plytké behanie/skákanie po púšti so zberaním červených pionierských šatiek.
No comments:
Post a Comment
**** pre vloženie hypertextového odkazu do komentára použi CSS kód: hyperlink ****