God of War dostal multiplayer. A ja som úprimne zhrozený. Nie z faktu jeho existencie /nejako treba ospravedlniť anti second hand taktiku aka online pass, však/, alebo z grafiky /vyzerá to jasne horšie ako archaický Heavenly Sword na bojisku s 2500 AI protihráčmi/ ale z jeho herného konceptu. Roky tu máme technologický demonštrátor NICO pre PS2 a ja rovnako dlho opakujem stále to isté. S hárdverom PS3 je možné urobiť kompetetívny multiplayer s kooperatívnou zložkou. V preklade - 8/16/32 bojovníkov sa snaží napríklad strhnúť k zemi titána, pričom sa jednak vraždíte medzi sebou, druhak sa snažíte jednotlivé kroky demolácie obludky pripočítať ku svojmu skóre. Obludka by /pomaly/ behala po veľkej mape, hráči by šli po vlastných, alebo by využívali divé svine na rýchly presun, šplhanie na stromy, na pahorky a následné skakanie na chlpaté lýtka obra. Harpyje pre rýchle nabratie výšky. Útočníci a obranári. Sparťania a trójania. Vymyslím vám celý mechanizmus z brucha o ľubovoľnej hĺbke. Nebude to iba generická srágora, akých su na trhu desiatky. Naughty Dog o svojom mulťáku pre Uncharted 3 /ide o gears klon s vertikálnym pohybom/ povedalo, že bude esenciálny pre každého hráča a zaradí sa bok po boku ku Generic Warfare MP, Gears MP, HALO MP, CS MP, alebo čo to dnes vlastne polo-retardované deti vlastne hraju. Ako vieme, po Uncharted 3 MP dnes ani besná ovca nezabľačí. A blbci zo Santa Monika sa ku nim bezpochyby priradia. Na NICO sa vykašlali, ich vzorom sa stal Power Stone. Ta gamesa ma napadla okamžite po zhliadnutí prvých sekúnd videa a neprekvapí, keď sa neskôr k tomu priznal aj šéf tímu Ted Poppy, či Teddy Puppy. Papp Tedy.
Power Stone je dreamcast hra, na ktorú jej fanušíkovia nedajú dopustiť. Ako vidíte GoW4 mulťák ju dokonale kopíraje. Počnúc fixnou kamerou, po "riziká" na mape rozložené. Mimochodom - aj na PSone som podobných hier videl aspoň päť. Do GoW4 MP sa nakoniec moja vyššie uvedená predstava kompetetívneho boja s titánom skutočne aj dostala, ale v strašne zjednodušenej forme nehodnej PS3 a už vôbec nie kreditu, ktorý Santa Monika má. Ostatne v 6 rokov starej BF 2142 sa na obrovských mapách na jednej strane až 32 hráčov snaží zraziť na kolená lietajúceho titána /aký paradox, ide naozaj o tzv. Titan mode/ a to obsadzovaním dôležitých bodov /podobne ako GoW4 MP/, výsadkom pomocou jump-podu, alebo z koptéry /harpyje a divé svine/. Zmeňte textúry a modely v tej BF 2142 dajte to do fantaskného sveta ako zo Shadow of the Beast a dostanete - NICO tech demo na drogách. Presne to čo chcem. Santa Monika si vybrala triviálny Power Stone.
Po tomto ich extempore som presvedčený, že sa opakuje situácia ako pri Uncharted 3, ktorý nechala Naughty Dog urobiť ich B-tímu. Kampaň GoW4 bude nepochybne rutinérsky urobená zastaralá štandardka, ktorú šikovný hráč prejde do 8 hodín a pretože ide o prequel - na zabíjanie tu budú iba nudné druholigové obludky a civilisti. Lineárna nuda v tuneloch, kde vám stačí bezducho mačkať square a triangle, alebo tak nejak. Obe hry na PS2 som prešiel s dvoma "útokmi", viac si nebolo treba pamätať. A-tím Santa Moniky pracuje na neurčenej sandbox hre s autami /plus FPS-TPS /?/ shooter zložka/ ala non-sandbox Rage, alebo Bordeľands. Platforma zatiaľ neznáma, ale skôr to bude launch hra pre PS4 ako to tesne pred jej štartom niekedy na jeseň roku 2013 drbať na PS3ku.
No comments:
Post a Comment
**** pre vloženie hypertextového odkazu do komentára použi CSS kód: hyperlink ****