"Wee Urinal - CPU stojí za prdlačku." O čom som špekuloval v tomto článku je zdá sa takmer potvrdené. Wee Urinal CPU je pomalá zdochlina. Hrubo orientačne zodpovedá jeho výkon jednej štvrtine intel i7-920, Čo je ak sa nemýlim ninja 4 jadrové CPU s 8 HW vláknami. Žerie to viac wattov ako celý "next gen" nintendo šmejd /i7 ma TDP 130w, celé Wee U - 75w !!/. Wee Urinal CPU je teda celkom ako dnešné bežné dvojjadro. Zabudnite na to, že by mohlo nejako konkurovať PS4. Dokonca môže mať dosť problémov aj s dnešnými multiplat hrami, ktoré potrebujú silné CPU /fyzika, AI/. Nintendo sračov však potešim. Xcrap 360 CPU sa často prirovnáva hrubým výkonom práve ku tomu "bežnému" intel dvojjadru so 4 vláknami a toto pedefko hovorí, že - "5.4 Behavior and Performance Changes
• Wii U basic software pipeline is now optimized (decoders, resampler, mix). About 3x to 4x perfor-mance improvement, comparable to XBox performances (sometimes better!)." Záver - Wee Urinal CPU je zjavne výkonovo ladené na úroveň RROD DVD xcrapu /de fakto jeho klon/, CELL v PS3ke je minimálne o 50% výkonnejší. PS4 bude samozrejme v prvej lige.
"Herné firmy = plač a škrípanie zubov". Vysoko odporúčam na prečítanie. Nádherný článok o neveselom živote zamestanca a behu firiem ako EA, SONY, Blizzfuck, Square, Gameloft, Codemaster a mnhých ďalších. Chaos a to na všetkých úrovniach. Organizácia práce, manažment, platové podmienky, nadčasy, frustrácia z nedostatku seberalizácia a motivácie. Človek sa až čuduje, že sú schopní vôbec niečo vyprodukovať. Plne to koreluje s nespočetnými príbehmi o tom ako znechutený "otec zakladateľ" opúšťa vlastnú firmu aby založil novú - menšiu, kde sa dá "akcia" lepšie ovládať. Najlepšie z tohto prieskumu vychádza Valve /tí však už žiadne vlastné hry cca 10 rokov nerobia/ a najhoršie Nintendo /príšerne nafúkovaní kravaťáci, čo považujú zvyšok sveta za barbarský hniezdo zla/.
"SEGA stojí za 3D výkonom PSone." Naozaj. Je to veľký herný paradox. SEGA prišla ako prvá na trh so skutočne skvelou a výkonnou 3D arcade mašinou. SEGA Model 1 v 1992. Bohužiaľ až príliš drahý stroj pre bežnú videoherňu napriek kultovým hrám ako Virtua Fighter alebo Virtua Racing. Je však pozoruhodn0, že napriek obrovskému úspechu Model 1 a Model 2 /1993/ sa rozhodli zostrojiť domácu konzolu SEGA Saturn /1994/ ako 2D stroj a až v minúte poslednej pri pohľade na PSone tam prilepili aj 3D funkcie. SONY sa naopak priamo inšpirovalo Virtua Fighterom /VF/ a PSone /1994/ navrhlo od začiatku ako 3D konzolu /výkon niekde v strede medzi Sega Model 1 a 2/. Paradox číclo 2 - Sega Saturn so svojou verziou VF bola doslova trhákom a valcovala v úvode predajmi aj PSone /3D bojovka Battle Area Toshinden z 1995 bola jasne technicky vyspelejšia nez VF na Saturne/.
"Virtuálna realita = výbušná šabľovačka." Alebo - hodiť tyku, na stred chodníku, sa dá dá dá. No nič. Som starý cap, ale keď sedím na sedadle spolujazdca alebo v autobude /zriedka/ a nesústredím sa na cestu tak trpím ľahkou kinetózou. Niekedy bolo horšie. Aj na trenažéri v autoškole /typ projekcia krajiny z točiaceho sa plexiskla nad hlavou/ pred mnohými rokmi to bolo podobne. Hranie hier bez následku. 3D LCD display som videl 10 sekúnd - SONY telka za 60 litrov /prd leporelo slabota/ a 3Ds /prd leporelo slabota/. O "VR" zvyšku som už písal niečo aj tu. Rozhodne sa radšej zrgciam na smrť ale musím si to niekedy vyskúšať. Najlepšie SONY MADE - 720p+ obraz pokrývajúci celé zorné pole, dokonalá imerzia. Periféria hodná aj 300 euro.
"Nízka cena konzol, veľa slušných hier, kvalitné služby." Má na svedomí to, že zdravé herné jadro hráčov vymiera /konzoly a tak/. Malá lož, veľká lož, štatistika. Poznáme. V amerike s populáciou 310M je 210M hráčov. Hahaha .. ha. Pokles o 5% oproti roku 2011. Ani sa nechcem baviť o tom, čo vlastne sa hráča považujú. Nokia 3330 a 5 minút s dvojfarebnou "žížalou" = hráč. Nepochybne. Herné mobily a tablety expandujú na úkor next next gen konzol, ktoré tu ešte stále nie sú. No, poplačme si. Všetko je totiž inak a energia sa nestráca, iba premieňa.
No comments:
Post a Comment
**** pre vloženie hypertextového odkazu do komentára použi CSS kód: hyperlink ****