"70M PS3 + 15M MOVE." PS3 sa začala predávať od 11.11.2006. SONY udáva 70.2M dodaných PS3 ku 30.9.2012. Čo rok to 12M PS3 do obehu. Rok 2013 bude veľmi bohatý na exkluzívne PS3 hry a záplavu bombastických multiplat titulov. Pre PS3 hráča bude rok 2013 skutočne tým najlepším a do príchodu PS4 /neskorá jeseň 2013, jar 2014/ sa PS3 hravo dostane na métu 80M a podobne jednoducho prelezie behom ďalších dvoch rokov aj stovku. MOVE a jeho 15 miliónmi je veľmi sympatické čislo. Herné MOVE tituly ako Until Dawn, Harry Pottrat Wunderbook a Sport Champions 2 sú však iba ojedinelým zjavom. MOVE hráči príliš rozmaznávaní početnými hrami určite nie sú. Je to však dané globálnymi rozpakmi na motion ovládaním. Všetci vedia /na prvom mieste prašivé nintendo/, že išlo iba o gimmick a špinavý spôsob ako zaujať tupého debila aby sa rozhýbal a zainvestoval. Nintendo ako prvé pustilo s Wee U weemote k vode a našlo si novú gimmick bavku - tablet. Kinedryl je dokonale impotentný a nejde o univerzálny ovládač. Paradoxne však asi bude PS4 s EYE 2 a xcrap s Kinedryl 2 viac "motion" a "revolution" ako kedy bolo nintendo.
"199 USD za PSV." Hlási aj španielsko, belgicko, taliansko, portugalsko ako som dodatočne zistil. Berme to ako celoeurópsky rez ceny, snáď okrem bohatého nemecka. Niektoré ich predajne vám to dodajú v tejto cene aj s jednou hrou alebo malou 4 giga mem kartičkou. Je to hanebne nízka cena s PSV to však aj tak príliš nepohne. Zoberte si konkurečné 3Ds v japonsku. Vypustenie jednej hry Animal Crossing dvihlo predaje o 100% /z 90 na 180K/ pričom v tom istom týždni predalo PSV iba 4K. A pikoška - ten Animal Crossing je na pixel presne tá istá hra ako na Wee, rozdiel nenájdete. To isté Mario Kart 3Ds, to isté ďalšie ich vlajkové lode. PSV žiadne lode, ani lodičky nemá. Bojovky boli niekedy na PS platforme ako doma. Aj keď PSV dostala vydareného Street Fighter versus Tekkena a Ultimate Marvela versus Capcoma - bojovky sú už dlhšiu dobu pasé. Wipeout je pasé. Gran Turismo je pasé, lebo jeho výroba je tak strašne pracná, a PD nestíha ani tú GT6 pre PS4. Update - oficiálne a neodolateľné PSV bundle.
Ďalši diel Mario Kart však vyrobím aj ja doma v garáži s pár opitými cigošmi. Tá hra má od N64ky stále tu istú triviálnu grafiku, design a technické spracovanie. Monster Huntera SONY pustilo k vode, jeho štvrtý diel predá milióny kusov 3Ds. SONY stavilo všetko na svojho "monster huntera", vlastné IP - Soul Sacrifice. Asi sami tušíte, že nová a neznáma značka sa nebude môcť tej zabehanej rovnať. Multiplat sráči a ich hry ako Assassin, NFS a COD investovali do tých hier doslova najmenší možný budget /čas aj prachy/. Veľmi ťažký prvý rok pre PSV, ešte je však skoro túto platformu ho odpisovať, podstatný bude koniec toho druhého, ďalšie vianoce. Z pohľadu bežného vývojára je však PSV zbytočne výkonné, proste na mašinu schopnú doručiť plnohodnotnú a mobilnú PS3 hru so skvelým ovládaním nemá nikto dosť peňazí. Dokonca ani SONY nie.
zastaralý qvák engine plus sub HD plus vazelina filter = vitajte na konci roka 2012 /slzia mi inak oči/
"Treyarch serie PS3 hráčom do huby." Kapitolou samou o sebe je množstvo chýb /bugy, zamŕzanie, pád systému/ hry a rozbitý mulťák. Väčšina problémov sa možno opraví do mesiaca, žid sa vám však už teraz smeje. Vaše prachy v jeho vrecku. Activision je piča, ak to však s úsmevom tolerujete a hltáte to semeno, tak je maslo na vašej hlave. Mimochodom Treyarch sídli iba pár blokov od špičkového PS3 tímu Santa Monica. K technickej stránke Blops2 len toľko. Beži to na PS3ke v smiešnom rozlíšení 880 x 720 pixelov /alebo menej !!/ = 643K, civilizovaný štandard má 1280x 720 = 922K. Máme tu pokles o mínus 43% obrazových informácii. V tomto rozlíšení dáva herne PS3 asi tých 45 fps priemerne, pričom časť hry, kde lietate beži iba na 30ke. Sľubovaných 60 fps rock solid teda nie je nikde v dohľade. Killzone engine by v Blops2 rozlíšení bežal nonstop minimálne na tých 45fps s výrazne lepšou grafikou a AA - naopak Blops2 v 720p na menej ako 30fps. Takže tie kecy, že značkou COD série je schopnosť bežať na 60fps a konkurencia to nedokáže sú iba PR blafy, blbý však uverí.
No comments:
Post a Comment
**** pre vloženie hypertextového odkazu do komentára použi CSS kód: hyperlink ****