Nepochybne si každý z vás všimol hrobové ticho okolo next gen pokračovania dnešného DVD RRoD non HDD bill šmejda. SONY s hype okolo Playstation 4 zatiaľ nezaháľa a naplno využíva impotenciu MS PR agentúry. To ticho však bolo prelomené ohlušujúcim výbuchom skazy a deštrukcie. Ako keby nestačilo, že xcrap 720 mal blokovať bazárové hry a takto zlikvidovať biznis so second handom pre darmožráčov ako Gamestop a spol. Adam /aké príhodné meno/ svojou partizánskou akciou v bombastickom štýle "Leeeeroyyyyyy Jenkiiinss" spustil PR kampaň pre xrap "always ON" 720, na ktorú tak dlho čakáme. Behom pár hodín obletela trikrát celú zemeguľu, dostala sa aj na prvú stránku japonských, herných sajt, ktoré inak o MS ani pohľadom nezavadia. Nemenovaná anglosaské sajta má dokonca 3.2 milióna klikov a svetová sieť kolabuje. Táto udalosť však má istú chronologickú štruktúru, ktorej detaily vám nesmú ostať utajené a o to sa teraz postará moja maličkosť.
- člen krúžku detských aktivít, herného fora NeoGAF s nickom Shinobi zverejňuje tweet snapshoty Adama Ortha /Creative Director, MS Studios/.
- jeho tweets vrcholne arogantným spôsobom obraňujú konzolu /predpokladáme, že by mohlo ísť o xcrap 720/ s nonstop vyžadovaným online /rozumej DRM/ pripojením pre každú hru alebo aplikáciu.
- jeho tweets zároveň surovo urážajú chudobných hráčov, nestabilné elektrické a internetové spojenia lúzerov, čo nemajú na 100 megovú optiku, tiež vidlákov na samotách a vlastne celý rustikálny stredozápad ameriky nežijúci v civilizovanej krajine, teda v mestách, zároveň s chuťou a celkom otvorene pľuje do očí všetkých lojálnych MS zákazníkov.
- úplne na začiatku tejto kauzy však bolo Kotaku, ktoré medzi prvými harašilo nad billšmejdom stále pripojeným na MS server. Adam len nevedomky tento zjavný a hrozný fakt - neoficiálne potvrdil.
- kotaku + adam sa rovná explózia galaktických rozmerov /viď odkazy na herné sajty v druhom bloku na konci článku/ a všetci berú ako fakt, že xcrap 720 sa vydal cestou nonstop online fiaska menom Diablo 3 a SimCity, ktoré nedokázali podobné DRM zmanažovať ani pre jednú blbú hru.
- situácia rýchlo eskaluje, krstný otec Kratosa v sérii God of Warr - David Jaffe obraňuje Adama /pracovali spolu/ a tvrdí, že ide o citujem: "skvelého chlapíka a naruživého hráča".
- Adam sa pokúša hasiť oheň raketovým palivom ale jeho ďalšie tweets nie sú o nič menej vylízané ako tie prvé, končí to teda rozzúreným uzamknutím tweet konta pre slušných ľudí ako sme my.
- paralelne iný hňup hovorí, že pravidelná platba za online pripojenie, bude iste užitočná vec, dôslednou detektívnou práciou sa zistí, že ide o vývojára pre next gen, takže to opäť potvrdzuje teóriu o nonstop elektricky a sieťovo pripojenom xcrape 720.
- debata sa následne preleje aj na reddit /vyšinuté, ľavičiarské, protikresťanské hnutie/.
- po krátkom patraní sa naňho jeden z ich uživateľ rozpamätá a tvrdí, že ten citujem - "skvelý chlapik" je v skutočnosti neuveriteľný kus kokota a ten kokot trval na tom aby ho volali citujem - "sweet billy", inak sa ku vám správal ako kus špinavého ciganského chuja /penis/.
- loptička je na strane Neogafu ktoré naozaj našli "sladkého billa" práve pod týmto nickom aj u seba a po analýze jeho starších postov vyplýva, že kokot je naozaj súdne overený kokot non plus ultra. Koherentne a neustále. Chlapík napríklad k smrti nenávidel HALO sériu /v roku 2007 vrieskal na neogafe, že HALO je SHIT/, čo je nepochybne podmienka k tomu, aby získal prácu v tom fašistickom MS chlieve definovanom jednoznačne práve touto jednou hrou.
- pikantná bodka na záver - Aaron Greenberg, pravdepodobne "šéf" nášho sladkého billa tvrdí, že podobnú osobu on osobne nepozná.
- "Aj negatívna kampaň je dobrá kampaň. Hlavne, keď sa o nás všade hovorí" - Bill Gates o RROD
Video a animovaný gif - už iste nepotrebujú vysvetlivky
------------------------------------------
- IGN: Microsoft Creative Director on Always Online: 'Deal With It'
- Eurogamer: Microsoft creative director dismisses "drama" around always-online consoles
- CVG: Microsoft creative director speaks in favour of 'always online'
- vg247: Always-on: “Deal with it,” says Microsoft creative director
- Gematsu: Microsoft creative director defends ‘always online’
- Huffington Post: Microsoft's Adam Orth Fans Rumour That Next Xbox Requires 'Always On' Internet Connection
- CNET AU: Xbox's Adam Orth doesn't get 'always on' concerns
- CNET UK: Microsoft exec can't see the problem with always online Xbox
- TechRadar: Did Microsoft just confirm an always-online Xbox 720?
- Official XBOX Magazine: Microsoft creative director defends always-online consoles, trades blows with BioWare
- The Verge: Microsoft creative director: 'I don't get the drama' over 'always-on' Xbox rumors
- Kotaku: Microsoft Creative Director 'Doesn't Get The Drama' Around Always-Online Consoles, Devices
- SixthAxis: Microsoft Studio’s Creative Director Speaks About An Always-On Requirement
- The Escapist: Microsoft Exec on Always Online Consoles: "Deal With it"
- Develop: Microsoft exec: I don't get the drama around always-on
- Gameplanet: Got a problem with always-on? "Deal with it" – Microsoft Game Studios creative director
- NowGamer: Xbox 720 Always-On Practically Confirmed
- Main CNET: "Xbox tweets hint at 'always on' future"
- Consumerist: "Next Xbox May Require Internet Access At All Times, Microsoft Creative Director Doesn’t See The Problem"
- Metro UK : "Microsoft response to always-online Xbox rumours is #DealWithIt"
- Power Unlimited (Dutch): MICROSOFT DIRECTOR ABOUT 'ALWAYS ONLINE' CONSOLES: DEAL WITH IT!
- IGN (Dutch): New information about 'always online' Xbox 720 - MS employee doesn't understand all the fuzz
- Inside Gamer (Dutch): Xbox 720 Always Online leads to destruction Xbox 360
No comments:
Post a Comment
**** pre vloženie hypertextového odkazu do komentára použi CSS kód: hyperlink ****