11/09/21

Playstation Showcase 2021

Dospelí chlapi nemajú strácať čas hraním hier. Postav dom, zasaď strom, sploď syna. A keď máte stále príliš veľa voľného času, tak športujte a študujte bibliu. Toľko ku práci a teraz zábava. Pre koho si myslíte, že sú tie novo zavedené Playstation Showcase "45 minútovky" určené ? Určite nie pre 95.9 % SONY klientely, ktorá ku svojmu COD, Fortnite, FIFA či GTA trafi spoľahlivo aj bez podobných trápnučkých nemoderovaných show. Herná spodina nechodí ani na herné fóra a nepíše herné blogy. Ak odpovedáte, že ide o posledný krčovitý prejav pseudo pozornosti tzv. hardcore hráčom, tak ste to trafili správne. Tá úbohosť nižšie v YT odkaze je určená nám herným veteránom a špecialistom. A za seba hovorím, že SONY sa mýli aj v tomto a pozerám to záznamu, lebo viem, že sme im v skutočnosti srdečne ukradnutý a táto ich snaha je neautentická a falošná. A ich hry stoja za bačkoru. Už nech nás SONY láskovo ignoruje a veľkou lopatou na sneh hádže ten odpad hladným, nenáročným sviniam alias konzumnej majorite.

Remake zbožňovanej hernej klasiky Star Wars: Knights of the Old Republic alias KOTOR. Originálna hra ma úplne minula. Hral som to hodinku či dve. Hnusná grafika, hnusná animácia, neohrabaný a odpudivý boják. Nikoho v hre nepoznám. Je to isté ako keď máte megadobrú Final Fantasy 4 alebo 6 alebo 7 a vy urobíte FF MMO z prostredia alternatívnej herne nevydanej FF 42X? z nejakou cudzou charakterovou sebrankou. Mám rád najstaršiu SW trilógiu a bojový systém starého KOTOR treba samozrejme v rimejku totálne prepracovať. Zatiaľ uprednostním chystané LEGO Star Wars: The Skywalker Saga.

Kórejská rubačka Project Eve. PS3/PS4 grafika s PS2 gameplay triedy Devil May Cry alebo Bayonetta. Na hru sa zabudne tri dni po tom ako vyjde. Herná vata. Prečo sa však oplatí hre venovať viac ako jednu vetu ? Kórejci nemajú problém zobraziť ženskú hrdinku sexisticky. Veľké kozy, vypučená prdel a vagína, anime ksicht, lascívna chôdza. Pre súčasný, zvrátený západ v hystérií inkluzívneho gender chaosu je podobná vizualizácia tabu. Degenerované ND to dokazuje v TLoU, tá škaredá mužatka v Returnal. Škandál okolo ceciek postavičky Rivet v poslednom Rachetovi mal skončiť v rukách psychiatra. Smrad a hniloba západu. Hry ako Project Eve alebo holoprdelkový Nier by sa tam museli pokorne autocenzúrovať.
 
Multiplatformá vec /XO po PS5/ Tiny Tina's Wonderlands od Gearboxu je Bordelands s inými textúrami a modelmi. Štylizovaná, cartoon grafika. Stredovek, piráti, kostry, steampunk. Looter-shooter. Ďalšia vata, filler hra. Forspoken /Square/. Debilinka s inkluzívne yo-nigga farebnou hrdinkou, ktorej matka je určite z jamajky a otec je mix aspoň troch farieb. Vo videu nevidím žiadných chlapov. Pri fly-by doskakuje v tráve ambientná oklúzia a tiene /selfshadows/, takže som okamžite zvädol a stratil záujem. Beží to tuším na ich vlastnom Luminous engine a vidim tam iba pošahanú Infamous "strieľajúca ruka" gameplay na väčších, NPC pustoprázdnych interakciami úplne statických mapách. Ani pes po tej sračke do týždňa neštekne. Rainbow Six Extraction - multiplat taktika pre viacerých hráčov. Generický grafika, genericky dramatický "bubák" oblúk, gameplay sa snaď podari. Ďalší, postupujme rýchlejšie. Remaster Alan Wake. Doteraz PC, xbox only hra. Relatívne príjemná americká "ducharina", ktorá potrebovala herne poladiť. Ak to remaster neurobí, tak to vidím na 19.99 euro a šancu to skúsiť počas eventuálneho herného sucha. Na remaster GTA5/online sere pes, lebo tam žiaden next gen upgrade, ktorý ma oslepí a vyrazí dych nevidím. Prostá hires PS3 /512 mega RAM !!/ hra. GhostWire: Tokyo. First person "Heretic" kravina v štylizácii Death Stranding. Kojima sa cíti polichotený. Mňa to bohužiaľ herne neláka.
 
Marvelovky. Guardians of the Galaxy. Obe filmy mám rád, postavy sú príma, 80s hudba dvíha cool faktor o tri tiedy. Bohužiaľ som už doslova všetkých /to nie je hyperbola/ marvel a DC superhrdinov herne prešiel v LEGO hrách kooperatívne a v sandboxe so synátorom. Kopa ftipu, štandardná TPS gameplay a lietania od úrovne mora po nízku orbitu s bossákmi veľkosti Empire State Building plus. Tá istá hra pre "dospelých" s identickou gameplay BEZ ksichtov filmových "originálov" mi môže pobozkať riť. Nezáujem. Spiderman 2 od IG. Nuda. Wolverine od IG. Nuda. Statické PS2 sračky. Škoda mi drať klávesnicu. Upír: Maškaráda - battle royale "blood hunt" hra. Nie je to Blade. Trápna animácia, generická gameplay. Buzeranti v koženkách. Deathloop. Hral som Quake na PS1 v quad splitsreene a hrať to opäť na PS5 bez splitscreenu o 25 rokov nebudem. Ďalšia DOA /dead on arrival/ pakáreň. Punkroková skupina Radiohead a Epic Games a nejaká "interaktívna" grafická show na UE so satanskými symbolmi. Fuj !! 
 
Tchia. Tropické dobrodružstvo v otvorenom svete s dynamickým počasím a dennou dobou. Šplháte, plávate, potápate, loďujete, plachtíte v štylizovanej a peknej carton grafike v prostredí "karibsko-havajských" ostrtov.  Je to vlastne inšpirované Novou Kaledóniou, kde prebýva developerský tím. Fracúzska kolónia v Tichom oceáne. Hra je vo vývoji už viac ako tri roky a stojí aj na prachoch od Kawloon Nights, čo je špeciálny fond na podporu malých hier. Kawloon = Hong Kong. Nazad ku hre. Hlavná hrdinka ma schopnosť prevziať kontrolu nad zvierami, takže tam budete aj za korytnačku alebo čajku a je tam dosť veľa klasickej fyziky ala staré HL2 demo. Tchia teda trochu nahradí zrušený Wild toho zmrda Michel Ancel, ktorý gamebiz opustil a teraz niekde zahraňuje ježkov v lese, čo som počul.

GT7. Mrtvolne stagnajúca GT franšíza ma už roky nazaujíma. Primárne hra pre PS4 na unavenom PS3 engine, ktorý ale zvládal "počasie aj deň/noc cyklus", ktorý som však na PS4ke od PD nikdy nevidel a ani v tom najnovšom videjku pre PS4 a PS5. Bach alebo Beethoven /určite skôr Ludwig/ povedal, že je možné odpustiť technickú chybu pri zahraní veľkého diela ale je absolútne neprijateľné, ak pri interpretácií absentuje emócia. Myslel animálne viscerálne emócie. Myslel energiu, čo zatieni slnko. Tento odporne sterilný hnus s bezpohlavným zvukom v podaní GT7 - môže lákať iba patologicky zmenené osoby ako je aj šéf PD. A viac už čas s GT strácať nebudem.

GoW: Ragnarok je DLC druholigovej tragicky neepickej PS4 hry v tuneloch, s nedostatočne vyladeným v bojákoch a so synkom, ktorý lezie každému na nervu. Ubisoft zo seba vyserie lepšiu grafiku na počkanie. Väčšie, krajšie, epickejšie scény aj na tej PS4. Ani Rambo ani major Dutch nebehal vo filme po scéne so svojím malým, pokurvene nesympatickým bastardom. Ragnarok je označenie pre koniec sveta, zánik bohov, poslednú bitku mocností dobra a zla. Kolosálna udalosť. Ragnarok videjko je však na úrovni bitky cigošov o sociálnej dávky každý mesiac pred poštou. Trápny koniec ďalšieho SONY IP. Severskú trilógiu Santa Monica neplánuje, takže PS5 bude fasovať niečo úplne iné a zjavne o omnoho rokov neskôr. Ceterum autem censeo SONY esse delendam.

3 comments:

  1. Dospělí chlapi neztrácí čas hraním her, marní ho "diskuzemi" o nich na fórech... he he

    ReplyDelete
    Replies
    1. ... ja som uz iba sup co kruzi nad savanou a vytesuju sa zo zdochlin.

      Delete

**** pre vloženie hypertextového odkazu do komentára použi CSS kód: hyperlink ****